OST Saiful Nita TV3

Posted: September 4, 2012 in Filem / Drama, Muzik, Scene yang best

Semalam masa tgk tv ade pulak iklan pasal drama ni… dgr lagu dia mcm best jer… so pagi tadi tanye ler encik google.. dia bg video ni kat youtube.. video klip dia ade cerita la.. so sape2 yg memang berjiwa sensitif mmg layan la lagu nie… citer dia lak x amek port pon.. hahaha.. ( bukan kaki tgk drama sgt pon tu yg malas nak tahu pasal citer tu ).. so layan la lagu nie…

 

USSY feat Andhika Pratama – Kupilih Hatimu

kupilih hatimu tak ada ku ragu
mencintaimu adalah hal yang terindah
dalam hidupku oh sayang
kau detak jantung hatiku

setiap nafasku hembuskan namamu
sumpah mati hati ingin memilihmu
dalam hidupku oh sayang
kau segalanya untukku

janganlah jangan kau sakiti cinta ini
sampai nanti di saat ragaku
sudah tidak bernyawa lagi
dan menutup mata ini untuk yang terakhir

setiap nafasku (setiap nafasku)
hembuskan namamu (hembuskan namamu)
sumpah mati (sumpah mati)
hati ingin memilihmu (ku milikmu)
dalam hidupku oh sayang
kau segalanya untukku ooh

janganlah jangan kau sakiti cinta ini
sampai nanti di saat ragaku
sudah tidak bernyawa lagi
dan menutup mata ini untuk yang terakhir

oh tolonglah jangan kau sakiti hati ini
sampai nanti di saat nafasku
sudah tidak berhembus lagi
karena sungguh cinta ini cinta sampai mati

tolonglah jangan kau sakiti cinta ini
sampai nanti aku tidak bernyawa lagi
dan menutup mata ini untuk yang terakhir

oh tolonglah jangan kau sakiti hati ini
sampai nanti di saat nafasku
sudah tidak berhembus lagi
karena sungguh cinta ini cinta sampai mati
cinta sampai mati

Comments
  1. Nurayu says:

    Syok lgu nie…

  2. Iza says:

    memang best sgt…khas utk somiku syg…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s